Radio Ontinyent, Cadena Ser, los 40 principales, Cadena Dial, MK Television

Comarcal
L’OLLERIA CELEBRÓ ESTE FIN DE SEMANA LOS ACTOS FESTIVOS DEL MIG ANY FESTER
LA PROGRAMACIÓN SE INICIÓ CON EL ACTO DEL SORTEO DE LAS REPRESENTANTES FEMENINAS DE LAS FIESTAS Y LA PRESENTACIÓN DEL CARTEL
Amb l’acte d’elecció de les reines de les festes 2010 s’encetà la nit de divendres la programació del Mig Any Fester. El teatre cine Goya va acollir des de les 22:30h el sorteig per triar les representants femenines de la festa.
Enguany hi ha un total de 10 festeres en la categoria major (i els 10 festers masculins que les acompanyaran), i 5 festeres infantils. D’entre elles, les que volíen optar a ser reines, van haver d’introduir el seu nom a una urna. Les regines encara en el càrrec, Katy Romero Albiñana (infantil) i Sonia Borràs Paula (major) van ser les encarregades d’extraure el nom de les seues successores.
També al transcurs de l’acte del divendres es va presentar el cartell anunciador de les festes 2010, sorgit del “25 concurs del cartell de festes patronals i de moros i cristians”. El jurat, integrat per regidor de Festes, José Vidal Oltra i els presidents de les filaes, ha determinat que l’obra guanyadora siga “Tradició” d’Eliseo Federico Vicedo Villagrasa, natural de Ràfol de Salem. El primer premi en la categoria local ha estat per a Maite Martí Mompó amb el treball “El color de la festa”.
Concurs de paelles
Des de les 11 del matí del dissabte, al carrer Sant Ferran es va celebrar el tradicional Concurs de Paelles entre les filaes. I per la vesprada a partir de les 19h, l’avinguda Jaume I va acollir “l’Entraeta de filaes”. Per arrodonir la festa l’Ajuntament de l’Olleria va programar passada la mitjanit l’actuació de l’orquestra Tremendo Show.
Els actes del Mig Any continuaren el diumenge amb un concert de Música festera a càrrec de l’Escola Musical “la Nova”, que s’inicià a les 18h al teatre cine Goya. Un esdeveniment que la Junta Central aprofità per a fer entrega dels premis als guanyadors dels concursos escolars de dibuix, poesia i redacció, i dels concursos de jocs de taula del Mig Any Fester. També es reconeixía a la millor esquadra de l’Entrada, i a la millor disfressa de la cavalcada humorística de les festes 2009.
La presentació pública de les reines, dames d’honor, capitans i ambaixadors 2010 tancarà l’acte del diumenge.
Contenidos multimedia relacionados
No existen archivos de video asociados a la noticia.
No hay archivos de audio asociados a la noticia.
Escuchar radio online
- Cadena Ser OM 1.602 O.M.
- Cadena 40 principales 95.3 F.M.
- Cadena Ser FM 89.5 F.M.
- Haz click sobre un logotipo
Newsletter
Sorteos
Haz click en la imagen del sorteo a consultar
Predicción Metereológica
Predicción MetereológicaHORÓSCOPO DE HOY
Publicidad


